به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر افزود: مسوولان فرهنگی باید به مقوله پرورش بیش از پیش اهمیت بدهند.
وی بر نقش تاثیر گذار والدین در تربیت فرزندانی مومن و صالح تاکید کرد و گفت: محبت پدر و مادر به فرزندان عامل دوری فرزندان از محبت های کاذب افراد سود جود در جامعه است.
وی احترام به باورها و اندیشه های فرزندان و دادن شخصیت به آنها را راهکاری بسیار مناسب و شایسته در به انحراف کشیده نشدن فرزندان بیان کرد.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین با تاکید بر لزوم اشتغال زایی و ایجاد بستر برای ازدواج آسان جوانان از جمله تسهیل در پرداخت وام ازدواج از دولت خواست در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی با یادآوری 17 دی سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان تشریح کرد: حجاب از ضروریات دین است و وضعیت فعلی حجاب باید ساماندهی شود.
حجت الاسلام باوقار در ادامه با اظهار تاسف از وقوع چند مورد تصادف دلخراش رانندگی در جاده مشگین شهر ، اردبیل گفت به رغم تکمیل بزرگراه مشگین شهر - اردبیل در حد فاصل سه راهی مغان و فخرآباد هنوز این پروژه افتتاح نشده و جاده قبلی همچنان حادثه آفرین است.
وی تشریح کرد: به رغم گلایه مندی مردم و ائمه جمعه استان در مورد کاهش بهای گاز مصرفی هنوز در این مورد تصمیم خاصی اتخاذ نشده و این امر موجب نارضایتی اهالی شده است.
شهرستان مشگین شهر در 95 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.