معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از برنامه ریزی برای ساماندهی میوه فروشان سیار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، شهرام لازمی زارع بااشاره به اینکه توجه به بهبود زیبایی بصری شهری در سلامت روان همشهریان نقش موثری دارد، افزود: در همین راستا شهرداری اردبیل در تلاش است تا اقدامات اساسی در جهت بهبود وضعیت شهری از نظر زیبایی و همچنین اثرات جانبی آن در زندگی شهروندان انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد : یکی از زوائد بصری که امروزه در شهر اردبیل شاهد آن هستیم وجود میوه فروشان سیار در نقاط مختلف و پرتردد سطح شهر است که نارضایتی اقشار مختلف از شهروندان اردبیلی و ایجاد مشکلات ترافیکی را در پی داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد: کمبود اشتغال در سطح شهر موجب افزایش قابل توجه میوه فروشان سیار در نقاط مختلف شهر اردبیل است که ممانعت بی برنامه با این معضل خود معضلی بزرگ در پی خواهد داشت. است .

لازمی زارع یادآور شد : اقدامات انجام شده از طریق شهرداری اردبیل در جهت رفع سد معبر توسط کسبه نیز در مسیرهایی همچون حد فاصل میدان امام حسین و پیرعبدالملک و همچنین میدان امام حسین (ع) به سمت میدان مبارزان با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی استان اردبیل با موفقیت به پایان رسید که ساماندهی مسیرهای مشخص شده در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد.

وی گفت: از جمله برنامه‌های مهم شهرداری اردبیل ساماندهی  این میوه فروشان سیار است که در این راستا احداث بازارچه‌های روز در چهار منطقه شهر اردبیل است. 

لازمی زارع در پایان یادآور شد: طرح میوه فروشان سیار پس از مذاکرات با معاونت‌ها و سازمانهای مربوطه  از اواخر سال جاری آغاز می شود.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.