مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد: 100 کیلومتر راه روستایی در این استان در حال ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اهمیت راه‌های روستایی گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان هم‌اکنون در حال ساخت است.

به گزارش جماران، کلیم‌الله وثوقی روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه 100 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل در حال ساخت است، گفت: در قالب طرح ابرار هم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی،شن‌ریزی و آسفالت خواهد شد که از این میزان ۵۰ کیلومتر در مرحله آسفالت و مناقصه می‌باشد.

وی از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان خبر داد و بیان‌کرد: امسال یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی خواهد شد.

او  به جابجایی ۸۳۷ هزارتن بار و کالا در استان اشاره کرد و  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی نیز به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده است.

وی وضعیت حمل و نقل کالا در استان اردبیل را کاملا عادی و روان ذکر کرد و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در این زمینه فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از صادرات ۵۱ هزار و ۵۶۰ تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله‌سوار در فصل بهار خبر داد.

وی همچنین اضافه‌کرد: امسال راهداران در قالب گشت‌های راهداری و با همکاری شایسته دستگاه قضایی ۱۶۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز را شناسایی،توقف و قلع و قمع کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.