به گزارش ایرنا، به همت یک جوان خیر خلخالی ساکن تهران بیش از ۱۵ هزار عدد ماسک و چند هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به مراکز دولتی ، عمومی و خانوارهای ضعیف و کم‌درآمد این شهرستان اهدا شد.

ماسک‌های اهدایی از سوی این جوان خیر بین کادر درمانی، مراکز حمایتی از جمله انجمن حمایت از معلولین ذهنی مهرآفرین ، خانواده‌های کم‌درآمد، سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری، خودروهای مسافربری برون‌شهری و اهالی روستاهای بخش‌های تابعه مرکزی ، هشجین و کلور توزیع شد.

این جوان علاوه همچنین بیش از پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و گندزدا از تهران تهیه و در بین مردم خلخال توزیع کرده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اهدای بیش از هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط یک خیر به بنیاد خبر داد.

فرزاد اصلانی افزود: اسمعلی صحرایی خیر خلخالی چندین هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و گندزدا بین خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلای جانبازان ،ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ویروس کرونا نسبت به تامین ماسک و لوازم موردنیاز ضدعفونی تلاش شده ، اظهارداشت: این خیر علاوه بر تامین مواد ضدعفونی کننده تعداد قابل‌توجهی ماسک n۹۵  فیلتردار برای استفاده به ایثارگران و جانبازان شیمیایی به بنیاد شهید خلخال تحویل داده است.

وی اظهارداشت: این خیر خلخالی پیش از این نیز نسبت به تهیه و تامین مواد ضدعفونی کننده و گندزدا در بین اهالی روستاهای محروم و دورافتاده خلخال اقدام کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.