علی رحیمی آذر روز دوشنبه گفت: با حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا به مصرف آلایش دامی و با توجه به گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر افزایش قیمت کله پاچه اکیپی متشکل از رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در قالب گشت مشترک از فروشندگان آلایش دامی در اردبیل بازدید کردند.

وی افزود: در بازدید از یکی از عمده فروشی‌های آلایش دامی گرانفروشی این پیمانکار به تعداد ۲ هزار و ۱۸۷ دست به ارزش ۴۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال محرز و برگ گزارش تخلف تنظیم شد.

وی اظهار داشت: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع در شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی مورد رسیدگی قرار گرفت.

 وی بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف به اتهام گرانفروشی به پرداخت ۸۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

او اضافه‌کرد: تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی و اصناف و فعالان اقتصادی استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، قاچاق، عرضه کالا خارج از شبکه توزیعی و خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 رحیمی‌آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی همکاری عمومی را در مقابله با احتکار و گرانفروشی مهم ارزیابی کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله احتکار، گرانفروشی و کم فروشی موضوع را به شماره تلفن های ۱۲۴ و ۳۳۴۴۱۱۷۵ و یا با مراجعه حضوری به اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان و مراکز تابعه در شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.