آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در دیدار اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای قوی تبلیغی سعی در سیاه نمایی اقدامات انجام گرفته  نظام می‌کنند و باید با تقویت روابط عمومیها، دستاوردهای نظام اسلامی را اطلاع رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی جایگاهی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی است و فعالان این بخش باید تخصص لازم را کسب کنند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید با اتکا به شیوه‌های نوین و تخصصی علم روابط عمومی خدمات ارائه شده به مردم در نظام اسلامی را اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان توسعه راهها، احداث سدها ، توسعه مراکز علمی و فناوری ، توسعه تجهیزات دفاعی و خدمات شهری و روستایی را از جمله اقداماتی دانست که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید با استفاده از علم روابط عمومی اطلاع رسانی شود.

مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران ، روابط عمومی را یکی از محورهای مهم توسعه عنوان کرد.

غلامحسین غاربی افزود: روابط عمومی در دستگاههای اجرایی همراه مدیر  دستگاه بوده و تمام اقدامات را رصد و به شیوه ای علمی اطلاع رسانی می کند.

وی با اشاره به فعالیت روابط عمومی های استان در حوزه اطلاع رسانی از خدمات دولت ، از کسب رتبه های برتر توسط شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در انعکاس خدمات دولت و برگزاری انتخابات خبر داد.

وی اظهار کرد: تلاش می شود با تخصصی تر کردن فعالیت ها در حوزه روابط عمومی این بخش در دستگاههای اجرایی تقویت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.