غلامحسین غاربی روز چهارشنبه در دیدار هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با شهردار اردبیل اضافه کرد: در گذشته از روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه یاد می شد ولی امروزه  کارشناسان مربوطه در دنیا روابط عمومی را محور توسعه در تمامی زمینه‌ها معرفی کرده و به این حد اهمیت و جایگاه در نظر می گیرند.
 وی بیان کرد: رویکرد فعالیت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل در یک سال گذشته تبیین اهمیت و ضرورت وجود روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان و ارتقای جایگاه آن بود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کشور با شیوع ویروس کرونا درگیر است اطلاع رسانی و فعالیت روابط عمومی‌ها با همراهی رسانه‌ها در ارائه اطلاعات لازم به جامعه نقش ارزنده ای در ارتقای سطح بهداشتی و کاهش میزان ابتلا دارد.
مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل از برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان در  ۲۷ اردیبهشت ماه جاری و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر  داد و افزود: برای گرامیداشت این روز برنامه‌های متنوعی چون دیدار با مسئولان استانی و پیشکسوتان روابط عمومی‌های استان، تجلیل از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، حضور صاحب‌نظران در صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌های استان برای تبیین جایگاه روابط عمومی و تقویت آن پیش بینی شده است.
غاربی تصریح کرد: انتظار داریم روسای سازمان‌های استان در هفته ارتباطات و روابط عمومی تجلیل شایسته‌ای از فعالان روابط عمومی سازمان خود بعمل آورند.
شهردار اردبیل نیز گفت: امروزه جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم تلقی می شود و چنانچه در هر دستگاه یا سازمانی اقدامی انجام می‌شود بلا شک با حضور و مشارکت روابط عمومی‌ها است.
حمید لطف الهیان ادامه داد: چنانچه هر مدیری تلاش و اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت دستگاه داشته باشد اما از مشارکت و مداخله روابط عمومی خود بهره نگیرد یقین دارم موفق نخواهد شد.
شهردار اردبیل افزود: روابط عمومی‌ ها در هر شرایط پیچیده ای اعم از شرایط بحرانی اقتصادی و یا کرونایی وظیفه سنگین و خطیری را  با پشتیبانی و حمایت خود ایفا می‌کنند که جا دارد از  تمامی روابط عمومی‌های استان اردبیل که در چند ماه اخیر در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت صادقانه تلاش کردند تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.