به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران استانداری چهارمحال و بختیاری افزود:مهمترین موضوع دستورکار دستگاه‌های اجرایی استان، جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه است و خواسته‌های مورد نظر ایشان در راس سیاست‌ها و برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی با اشاره به برخورداری استان از  نیروی انسانی توانمند و تحصیلکرده، تصریح کرد: با ارزش‌ترین سرمایه در هر استان و سازمان، مجموعه‌ای منابع انسانی آن است که در صورت استفاده صحیح از استعدادها ‏و توانمندی آنان، رشد و شکوفایی نیز محقق می‌شود.

عباسی ادامه داد: باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان در نهایت دقت محافظت و در عین حال امور ارباب رجوع نیز به خوبی پاسخگویی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر موقعیت و شرایطی تاکید کرد و گفت: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله‌رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و حاکم بر شرایط باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: همواره بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید شده‌ است و در شرایطی که با بحران کرونا در جامعه روبرو هستیم، مدیران باید با حضور در مرکز سامد، پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان اهتمام ورزند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.