ابراهیم امامی روز یکشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از فعال شدن واحدهای راکد در شهرستان خبر داد و افزود: در شهرک تخصصی آب نیر ۱۱ واحد راکد بود که با این واحدها فعال شدند و از این تعداد هشت واحد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا می‌باشد.
او گفت: ۲۳ سرمایه‌گذار برای شهرستان نیر جذب شده‌اند و باید تلاش شود که با فراهم کردن فرصت‌های اشتغال نرخ بیکاری را کاهش داده و با حمایت از واحدهای تولیدی فرصت‌های کار بیشتری فراهم کنیم.

وی افزود: اتاق فکری جهت توسعه اشتغال شهرستان تشکیل می‌شود تا با مشارکت نخبگان و فعالان اقتصادی برای توسعه منطقه از نظرات ، پیشنهادات و ایده‌های عملی و کاربردی بهره گرفته شود.

وی شناسایی سرمایه‌گذاران منطقه و تلاش برای حضور و سرمایه‌گذاری آنها در نیر ، پیگیری مسائل و مطالبات و تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر و بهره‌گیری از ایده‌ها و پیشنهادات تازه و گره‌گشا و عملی کردن آنها را ضروری دانست.
فرماندار نیر تصریح‌کرد: در جهش تولید و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال امسال شهرستان نیر ر ا در استان اردبیل به عنوان شهرستان نمونه معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: نیر دارای استعدادهای فراوانی در زمینه‌های پژوهشی ، گردشگری است و در شرایطی که حجم وسیعی از مهاجرت‌ها در منطقه به خاطر بیکاری اتفاق می‌افتد بهره‌گیری مطلوب از پتانسیل‌های ویژه منطقه می‌تواند حلال بخش عمده‌ای از مشکلات باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.