حسن قبادی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: باتوجه به آسیب‌های اجتماعی متعددی که گریبانگیر جامعه شده‌، باید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارتقای سطح آگاهی و دانش جمعیت هدف و کاهش مخاطرات اجتماعی استفاده و به جامعه تسری داده شود.

وی تاکید کرد که مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیله‌سوار و جعفرآباد باید بیشتر تقویت شوند تا خلا فرهنگی و اجتماعی  را در سطح شهرستان بیشتر  پوشش دهند.

او  از اختصاص  یک دستگاه خودرو نیسان به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بیله سوار  برای  ایجاد و فعالیت کتابخانه سیار روستایی بویزه در بخش قشلاق دشت خبر داد.

زعفراحد زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز  گفت: قرارگیری در نوار مرزی استان و جمعیت قابل‌توجه شهرستان‌های شمالی، توجه بیش‌ ازپیش به نسل کودک و نوجوان این منطقه را ضروری ساخته است .

وی  به تعریف و اجرای ۷ مهرواره در سال گذشته و تداوم آنها در سال جاری اشاره کرد و گفت: مهرواره ادبی مغان(سارای) سال قبل در شهرستان گرمی  برگزار شد و امسال بیله‌سوار میزبان ان خواهد بود و در سال‌های آتی شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز  نیز  شاهد برگزاری ان خواهند بود.

احدزاده از اختصاص ۶ دستگاه خودرو نیسان به شهرستانها خبر داد  و افزود: بعد از طی مراحل اداری این خودرو ها تحویل شهرستانهای استان خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.