محمد جواد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در مجموع بیش از ۸۰۰ کودک و نوجوان در سطح استان عضو این کارگاه ها هستند.

وی با بیان اینکه در راستای آموزش های مجازی کارگاه های کانون پرورش فکری استان تمام مربیان مراکز فعال هستند، اظهار داشت: ۲۶ مرکز فرهنگی هنری در استان فعال است که از این مجموع ۲مرکز پستی و هفت مرکز سیار روستایی هستند.

محمدی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز، بخش مکاتبه ای خرم آبادنیز با حضور کودکان و نوجوانان کم بضاعت از حومه شهر و روستاها، گروهی را با عنوان «دوست مکاتبه ای» بامشارکت والدین اعضا تشکیل داد و این گروه نیز با حضور۲۰۲ عضو در مناطق حاشیه نشین و روستاها در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: مربی مکاتبه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در شهرخرم آباد با تشکیل گروه در فضای مجازی تعدادی از اعضای این مرکز را درگروهی گرد هم آورد و نامه نگاری مجازی را آغاز کرد و دراین گروه طرح های ادبی به صورت عمومی از طرف اعضا ارائه می شود و مربی به نامه های قبلی، به صورت خصوصی پاسخ می فرستد.
محمدی ادامه داد: با توجه به متفاوت بودن سطح اعضا، و پراکندگی منطقه ای که در این گروه وجود دارد و گوشی هایی که در دسترس اعضا نبوده و متعلق به والدینشان هستند، امکان برگزاری کارگاه وجود ندارد، اما طرح های ادبی، ویژه برنامه های کانون، مسابقاتی که در کانال کانون بارگزاری می شود، همگی به اطلاع اعضا می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.