مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت ویروس کرونا در اردبیل هنوز عادی نشده و برای پیشگیری از گسترش این بیماری ضروری است فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی همه مردم رعایت شود.

وی با بیان اینکه  بازگشایی اصناف کم خطر نشان دهنده کاهش و کنترل بیماری نیست اظهار داشت: بازگشایی محل کسب و کارهای کم خطر بخاطر حمایت از اصناف است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اگر میزان مشارکت مردم در فاصله‌گذاری اجتماعی افزایش یابد سیر نزولی بیماری در اردبیل مشهود خواهد بود.

امامی از فعالیت ۲۵ اکیپ بازرسی در اردبیل خبر داد و گفت:این اکیپ‌ها آموزش‌های لازم در مورد فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از بیماری کرونا را به اصناف ارایه می دهند.

وی با بیان اینکه  بازدیدها و نظارت‌ها  از محل های کسب و کار مجاز بیشتر خواهد شد افزود: سلامتی مردم در رأس  همه امور است و باید با رفتار اجتماعی و سبک زندگی جدید ویروس کرونا را کنترل کرد.

فرماندار اردبیل گفت: هرگونه ازدحام در مغازه ها و پارک‌ها خطرناک است و براین اساس تجمع در داخل مغازه‌ها و رستوران‌ها و سرویس دهی به مشتریان تا اطلاع ثانوی با توصیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ممنوع است.

وی تاکید کردد: انتظار از مردم، کسبه، بازاریان و صاحبان مشاغل این است که اصول بهداشتی از قبیل داشتن ماسک، دستکش و ضدعفونی محل مورد نظر را رعایت کنند.

.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.