به گزارش ایرنا ، با آغاز فعالیت دفاتر پیشخوان برای توزیع سیمکارت‌های رایگان به سرپرستان خانوار جهت استفاده از تسهیلات مربوط به کرونا از سوی دولت ، بسیاری از متقاضیان فاقد خط تلفن همراه به نام خود برای دریافت سیمکارت در مقابل این دفاتر ازدحام کردند.

ستاد مقابله با کرونای خلخال با مشاهده صف‌های طولانی و بهم فشرده مردم با استفاده از عوامل انتظامی نسبت به رفع ازدحام جمعیت اقدام کرده و پس از ارائه روش‌های مناسبی برای رعایت فاصله اجتماعی از سوی متقاضیان ، توزیع سیمکارت از سوی دفاتر پیشخوان در خلخال مجددا از سر گرفته شد.

جمعی از متقاضیان دریافت سیمکارت در گفت و گو با ایرنا علت ازدحام جمعیت را نامشخص بودن زمان ارسال پیامک از طریق سیمکارت‌های به نام خود از سوی مسوولان ذیربط اعلام کرده و خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای استفاده عموم مردم بویژه اشخاص فاقد سیمکارت تلفن همراه از تسهیلات اعلام شده از سوی دولت شدند.

رییس شرکت مخابرات خلخال نیز گفت: پس از مشاهده ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر پیشخوان با هدف پیشگیری از هرگونه بی‌توجهی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تمهیدات لازم برای خلوت شدن این دفاتر و دسترسی آسان مردم به دریافت سیمکارت از جمله ارائه شماره نوبت و خبر تلفنی از طریق متصدیان دفاتر پیششخوان اندیشیده شد.

صادق حیدری با بیان اینکه بیشتر مردم این شهرستان دارای تلفن همراه بوده ولی بسیاری از آنها از سیمکارت اشخاص نزدیک همچون فرزندان و نزدیکان استفاده می‌کنند و الزام به ارسال پیامک دریافت تسهیلات از سیمکارت با مشخصات شماره ملی افراد منجر به ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر شد.

او اظهارداشت: اشخاصی که متقاضی دریافت سیمکارت تلفن همراه به نام خود هستند با مراجعه به این دفاتر نسبت به دریافت شماره نوبت اقدام و سپس به خانه و یا محل کار خود مراجعه و متصدیان دفتر ملزم به دعوت تلفنی از متقاضی در زمان تعیین شده و انجام کارهای اداری و ارائه سیمکارت بطور کاملا خلوت به مردم شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.