رضا بدرزاده روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری گرمی همچنین اقدام به لایروبی رودخانه‌های موجود در داخل شهر گرمی نمود و زباله‌ و نخاله‌های حاصل از لایروبی را به محلی خارج از حریم و بستر رودخانه حمل کرده است.

وی افزود: شهرداری در جریان این عملیات با بسیج تمام امکانات خود و با بکارگیری ماشین آلات بخش خصوصی دهانه پل‌هایی که بدلیل انباشت زباله توان آب گذری آنها پائین آمده بود، بازگشایی و لایروبی نمود.

رییس اداره منابع آب شهرستان گرمی بیان کرد: رودخانه گرمی چایی یکی از رودخانه های مهم این شهرستان است که از داخل شهر  عبور کرده  و جلوه‌ای خاص به این شهر می بخشد .

بدرزاده اظهار داشت در سال گذشته  ۶.۵ کیلومتر از طول رودخانه گرمی چایی لایروبی و بازگشایی شد و برنامه ریزی شده است با مشارکت شهرداری و اداره منابع آب شهرستان گرمی ۲ کیلومتر از مقاطع حساس این رودخانه لایروبی و بازگشایی گردد .

وی افزود: مقاطع حساس و خطرآفرین رودخانه‌ها و مسیل‌ها در شهرها و بخش‌های سه‌گانه شهرستان توسط کارشناسان اداره منابع آب شناسایی و به متولیان امر یعنی در داخل شهرها به شهرداران و در محدوده روستاها به دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت رفع موانع و بازگشایی معرفی گردیده است .

گرمی در ۱۱۰ کیلومتری شمال اردبیل واقع است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.