حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان تلاش‌های بی وقفه کارکنان اداره برق در جهت تسهیل راه درمان و غلبه بر ویروس کرونا، عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه تا کنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ خدمت به صورت غیر حضوری از طریق سامانه غیرحضوری به مردم ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۲۳ هزار تماس در سامانه فوریت‌های برق نیز از ابتدای اسفند تا کنون ثبت شده و راه اندازی ویدئو کنفرانس توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بین واحدهای شرکت به منظور کاهش حضور همکاران انجام یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: در این روزها بیش از ۱۵ هزار دستکش و ۱۶ هزار و ۵۰۰ ماسک و بیش از دو هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده دست در اختیار همکاران قرار گرفت.

قدیمی اظهار کرد: کمیته سلامت با همکاری روابط عمومی شرکت با آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و اتوماسیون شرکت آمادگی‌های لازم را برای پیشگیری از کرونا ایجاد نموده و توسط واحد ایمنی به رؤسای خدمات عمومی در سطح شرکت نکات لازم الاجرا به منظور ضد عفونی شدن ساختمان‌ها و تجهیزات آموزش داده شد.

وی افزود: تبادل اطلاعاتی با مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی اردبیل به منظور دریافت آخرین اطلاعات و دستورات از دیگر اقدامات این مجموعه بود و در نهایت غربالگری و دستور قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: همکاران شرکت توزیع برق استان در تمامی واحدها و قسمت‌ها دست در دست هم برق پایدار و مطمئن را برای مردم استان به ارمغان آورده و کمیته سلامت شرکت نیز پرچم دار سلامتی کارکنان شدند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه ننمودند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.