فرشاد سیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به انتشار اخباری مربوط به افزایش بهای برق مصرفی بدلیل حذف قبوض کاغذی و جایگزینی پرداخت الکترونیکی به جای روش قبلی اظهارداشت: تغییرات دوره قرائت کنتورهای برق که بدلیل رعایت موارد مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا از سوی این شرکت صورت گرفته ، اثری در افزایش بهای برق مصرفی  مشترکین نخواهد داشت.

وی افزود: صنعت برق در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم، بیمارستان‌ها و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار دارد.

وی گفت: در شرایط فعلی و شیوع کرونا که توصیه به خانه ماندن به همه مردم می‌شود، کارکنان شرکت برق برای برقراری جریان برق و پیشگیری از مشکل قطعی مشغول کار هستند تا مشکلی در تامین برق پایدار برای بیمارستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مشترکین خانگی برق به وجود نیاید.

سیدی افزود: قبوض کاغذی برق حذف شده و هیچ تغییری در نحوه محاسبه قیمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان بر اساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره قرائت محاسبه می‌شود.

او بیان‌کرد: کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت و صورتحساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان که در سیستم‌های شرکت‌های توزیع نیروی برق ثبت شده، ارسال خواهد شد.

او اظهارداشت: مشترکین برق برای مشاهده قبض برق می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نسبت به مشاهده تصویر قبوض که همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت حساب‌های گذشته را دارد، اقدام کنند.

وی از اصحاب رسانه و صاحبان کانال‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی خواست از انتشار اخباری که باعث تشویش اذهان مردم می‌شود پرهیز کنند، ضمن اینکه شرکت توزیع برق منطقه  برق پیگیری قانونی و قضایی از شایعه‌سازان و انتشاردهندگان شایعه را حق خود می‌داند و در صورت تکرار نسبت به شکایت قضایی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.