فرمانده سپاه ناحیه خلخال روز پنجشنبه گفت: در این رزمایش نیروهای انسانی سپاه خلخال با بکارگیری توان ادوات و ماشین‌آلات سم‌پاشی و گندزدایی و خودروها ، امکانات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی شهرداری در خیابان‌های این شهر به ضدعفونی مراکز و معابر پرتردد و شهرک‌های مسکونی پرداختند.

سرهنگ جهانبخش عطایی افزود: اصلی‌ترین هدف از انجام این رزمایش، پاکسازی معابر و خیابان‌ها و گندزدایی کامل شهر از هرگونه آلودگی ویروس کرونا و زمینه‌سازی برای کنترل کامل این بیماری در مناطق مختلف این شهر است.

فرمانده سپاه خلخال بیان‌کرد: وظیفه سپاه و بسیج همراهی مردم در رفع مشکلات و گرفتاری آنها است و این کار تا ریشه‌کنی کامل بیماری ادامه خواهد یافت.

عطایی همچنین به فعالیت بیش از پنج واحد تولید ماسک در این شهرستان و بخش‌های تابعه شاهرود وخورش‌رستم اشاره کرد و اظهارداشت: بیش از ۶۰ هزار ماسک در ۲ هفته اخیر در خلخال تولید و بین اقشار محروم و نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور سپاه خلخال بارها اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی شهرها و روستاها کرده و با همت گروه جهادی خادمین‌الشهدا و هیات جوانان مسجد امام جعفر صادق (ع) خلخال بسته‌های حمایتی و غذایی در بین اقشار کم‌درآمد و نیازمند توزیع کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.