به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته که سال رونق تولید نام داشت در تلاش بودیم تا زیر ساخت‌های لازم را برای توسعه صنعتی استان با رهنمودهای اجرایی و حمایت‌های سیستم قضائی استان فراهم نمائیم و در این راستا جلسات متعددی نیز در خصوص تحقق رونق تولید برگزار گردید.

وی ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های سال جدید گفت: اهدافی که در راستای توسعه وضعیت صنعتی استان داریم در دست تدوین بوده و آیتم‌های موردنظر نیز در دست جمع آوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای ۴۱۲ طرح در دست اقدام صنعتی استان، اظهار کرد: اشتغالی که این طرح‌ها ایجاد خواهند نمود برابر با معادل ظرفیت اشتغال فعلی صنعت استان بوده و این طرح‌ها را بر مبنای درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌ها تقسیم بندی کرده‌ایم.

صادقی افزود: با تمامی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی استان در آینده نزدیک جلساتی برگزار خواهیم نمود تا مطالباتی که سرمایه گذاران از سیستم دولتی دارند و همچنین مسائل و مشکلات زیر ساختی آنها بررسی شود.

وی عنوان کرد: دولت نیز تسهیلات جدید با کارمزد کم برای واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران در نظر گرفته تا واحدهای تولیدی با ارائه طرح‌های در دست اقدام خود به صورت زمان بندی شده متناسب با پیشرفت فیزیکی از تسهیلات مرتبط بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.