به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی عصر شنبه در جمع خبرنگاران بر بهبود کیفیت محصولات تولیدی در اردبیل تأکید کرد و افزود: به منظور تحقق شعار سال مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت تولیدات بایستی عملیاتی شود.

به گفته‌ی وی جهش تولید یکی از بهترین راهکارها برای از بین بردن آثار تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده انقلاب است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: وزارت صمت نیز به موضوع رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید ویژه‌ای داشته تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های محلی و ملی برای توسعه تولید گام برداشته شود.

صادقی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز با تبعیت از دستورات ملی، برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی تمامی توان خود را به کار خواهیم بست، افزود: در برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با مدیران بانک‌های عامل استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همواره مشکلات و خواسته‌های تولید کنندگان و صنعتگران استان مطرح می‌شود تا با جمع بندی امور و پیگیری مناسب بتوان زیرساخت‌های لازم برای رونق و جهش تولید در سال جدید فراهم گردد.

وی اضافه کرد: چنانچه نوع تولیدات با کیفیت و به صورت صادرات محور به شکل مناسبی اجرایی شود در اشتغال زایی و رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز می‌توان موفق عمل کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.