ابراهیم امامی روز پنجشنبه  راه‌اندازی گیت‌های غربالگری در ورودی شهرستان نیر ، ایجاد تونل ضد عفونی جهت خودروهای ورودی و احداث اقامتگاه پنج تختخوابی از جمله خدمات کمکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان  در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا ذکر کرد.

 امامی  به خبرنگارایرنا گفت: قرارگاه پدافند زیستی تیپ ۴۰ ارتش سراب  با تمام امکانات خود در راستای مقابله با این ویروس برای  تب سنجی و ضدعفونی خودروهای سبک و سنگین اقدام می‌کند.

وی بیان کرد: اجازه ورود به شهرستان نیر به مسافرانی که قصد ورود به استان  از سمت شمالغرب کشور را دارند  داده نمی‌شود.

فرمانده  قرارگاه پدافند زیستی تیپ ۴۰ ارتش سراب نیز از تداوم  اقدامات پدافند بیولوژیکی ارتش تا محو کامل بیماری کرونا خبر داد. 

سرهنگ داود  همتی گفت: از روزهای اول شیوع بیماری کرونا ارتش درکنار مردم بوده و تیپ ۴۰ هجومی ارتش سراب  با بکارگیری گروهان جنگ نوین و گروهان بهداشت و درمان با پای‌کار آوردن بهترین امکانات خود از جمله ماشین رخش ۸ با  قابلیت ضدعفونی سطوح و خودروهای سواری سبک و سنگین  و گروهان بهداشت و درمان با امکانات اورژانس درجه ۲ ، پست امدادی تب سنجی تا مهار کرونا در خدمت مردم می‌باشد.

وی گفت: اهداف کلی ارتش  محدود کردن و به کنترل در آوردن ورودی شهرها و غربالگری مسافران با هماهنگی مسوولان استانی و شهرستانی و پشتیبانی از طرح‌های بهداشت و درمان است.

سرهنگ همتی  به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت اشاره کرد و افزود: این ایستگاه‌ها در راستای کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعال خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.