جمال پیله‌ور روز دوشنبه با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته نمادی از توسعه سلامت در جامعه است، افزود: از این تعداد بیش از ۲۳ هزار نفر مرد و بیش از ۱۲ هزار نفر خانم هستند.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های ورزشی اردبیل این شهرستان قابلیت برگزاری مسابقات جهانی، بین‌المللی و کشوری را دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی والیبال ملت‌های جهان، رقابت‌های کیک‌بوکسینگ، نیوفایل کنتاکت جهانی و رقابت‌های کشتی جهانی در اردبیل گفت: به گفته کارشناسان و مسوولان اردبیل میزبان شایسته برای این مسابقات بود.

او بیان‌کرد: میزبانی بیش از ۶۰ لیگ کشوری و ۳۷ مسابقه کشوری در بخش آقایان و بانوان در سال جاری از جمله دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان است.

وی افزود: ورزشکاران اردبیل امسال موفق به کسب ۱۴ مدال طلا ،۱۳ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز جهانی ،هشت مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و  هشت مدال برنز تیمی در مسابقات کشوری و  ۲۸ مدال طلا ،۲۰ مدال نقره و ۳۴ مدال برنز انفرادی در رقابت‌های کشوری شدند.

پیله‌ور گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در سال جاری بیش از ۳۰ کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی با مشارکت حدود چهار هزار نفر با هدف ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه، روابط انسانی و افزایش سلامت و رفتارهای سلامتی برگزار کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزاری بیش از هفت هزار و ۱۷۶ برنامه ورزش صبحگاهی، اجرای ۳۲۰ جشنواره ورزشی، برگزاری ۱۳۰ مسابقه در محلات مختلف، برگزاری بیش از ۴۰ همایش پیاده‌روی، برگزاری ۲۷۶ همایش دوچرخه‌سواری و ۲۷۶ برنامه کوه‌روی و کوهپیمایی را از جمله دیگر اقدامات این اداره در سال جاری ذکر کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه ورزشی در بین کارکنان و کارمندان باعث افزایش انگیزه و ارتقای سطح عملکرد آنها می‌شود، افزود: برای همین امسال ۴۵ مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف و ۴۰ گلگشت خانوادگی در شهرستان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.