به گزارش روز جمعه ایرنا، علی رحمتی روز جمعه  افزود: در ماه جاری  ۶۶ هزارو ۸۰۶  مسافر در استان جابجا شده که  این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۰ هزارو ۱۶۳ نفر مسافر بود ۳۹ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: تردد در جاده‌های استان اردبیل نیز در ۲۱ روز گذشته بیش از یک میلیون کاهش را نشان می‌دهد.

او ضد عفونی مستمر پایانه ها و ناوگان مسافربری را مورد اشاره قرار داد و  گفت: یک میلیون و ۸۹۵ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته در استان جابجا شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه این میزان جابه‌جایی در قالب ۲۷۳ هزار و ۴۵۳ سفر در استان انجام شده است، افزود:از این تعداد ۹۲۳ هزار و ۸۲۱ نفر از طریق اتوبوس، ۲۱۵ هزارو ۸۶۶ نفر با مینی بوس و ۷۵۶ هزار و ۸۸ نفر نیز از طریق سواری از استان جابه جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت۵۴ شرکت مسافربری در استان اردبیل اظهار کرد:در مجموع ۱۴هزار و ۱۷۱ راننده در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲هزار و ۶۰۰ راننده در حوزه مسافری به مردم خدمت می کنند.

رحمتی از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد:از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.