جواد حق لطفی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: هرساله با فرا رسیدن اسفندماه و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای ارتباطی استان قزوین بودیم، اما امسال شیوع بیماری کرونا باعث کاهش حجم ترافیک شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون، ۱۰میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۹۶ تردد در مسیرهای ارتباطی استان قزوین ثبت شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل  ۱۴میلیون و ۳۳۵ هزار و ۹۴ تردد بود.

به گفته حق لطفی، به علت شیوع ویروس کرونا و راهکارهای مقابله و پیشگیری با این بیماری، پیش فروش بلیت‌های حمل و نقل نوروزی در استان قزوین منتفی شده است.

این مسؤول در خصوص اقدامات مقابله جویانه با ویروس کرونا تشریح کرد: تاکنون اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، سمپاشی پایانه‌ها و غربالگری مسافران ورودی در پایانه‌های استان به طور مستمر شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین خاطرنشان کرد: تا با توجه به وضعیت حساس کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، از هموطنان و همشهریان عزیز خواهشمندیم که این بیماری را جدی گرفته و از انجام سفرهای غیرضروری در هفته‌های آینده و ایام نوروز نیز پرهیز کنند.

استان قزوین در مسیر ارتباطی ۱۲ استان کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.