محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان چند واحد صنعتی که در زمینه تولید لوازم بهداشتی مشغول به تولید بودند با تغییر خط تولید خود به تولیدات مواد ضد عفونی کننده و ماسک در تلاش هستند تا نیاز استان را به این محصولات برطرف کنند.
وی بیان کرد: برخی از واحدهای صنعتی استان که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند به تولید مواد ضدعفونی‌کننده رو آورده‌اند که به عنوان نمونه چند واحد خط تولید خود را به تولید محصولات الکل، ماسک و اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست اختصاص دادند.
 اهلی ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که با احساس مسئولیت نسبت به شرایط پیش آمده در شیوع ویروس کرونا تلاش کردند تا با تولید مضاعف خود نیاز هموطنان خود را در این زمینه تامین کنند افزود: با افتتاح واحد صنعتی تولید کننده الکل در شهرک صنعتی۲ اردبیل  در چند ماه گذشته هم اکنون تولیدات این واحد صنعتی افزایش یافته بطوریکه  توانسته بخشی  از نیاز استان به الکل مورد نیاز را تامین کند.
وی ابزار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت تولید در واحدهای تولیدی  در چند روز آینده این استان کمبودی از نظر محلول‌های ضد عفونی کننده نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه امسال ۵۰ طرح تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری رسیده است افزود: با افتتاح از این طرح‌های تولیدی و صنعتی برای بیش از ۸۰۰  فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه حفظ میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری موجود بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر از ایجاد اشتغال جدید است،گفت: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان و با حمایت‌های صورت گرفته تلاش براین است واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.