محمدرضا برادران در خصوص میزان مشارکت جامعه ورزشی استان اردبیل در انتخابات مجلس به خبرنگار مهر گفت: به مانند همیشه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اردبیل با درک موقعیت حساس کنونی از اولین ساعات رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابی مختلف استان اردبیل حضور پرشوری از خود به نمایش گذاشتند.

به گفته وی چنین حضور با برکت و پرشوری باعث شد تا حماسه بزرگ دیگری توسط ورزشکاران و جوانان استان اردبیل خلق شود و برای جهانیان این موضوع اثبات شود که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه خنثی کننده توطئه دشمنان قسم خورده نظام بود بلکه بار دیگر اتحاد و همدلی آحاد مردم را نسبت به نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داد.

برادران انتخابات را زمینه ساز پیوند و تعامل بیشتر و جدانشدنی مردم با مسئولان دانست و افزود: روز گذشته فعالان ورزشی استان با روحیه پهلوانی خود ضمن حضور گسترده در انتخابات با آرمان‌های والای انقلاب بیعتی دوباره بستند و بار دیگر نشان دادند که همواره در صحنه حضور داشته و برای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.