بهروز ندائی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: میانگین مشارکت اهالی استان اردبیل از متوسط کشوری بالا بوده و برخی از حوزه‌ها بیش از ۷۰ درصد نیز مشارکت داشتند تا در مجموع مشارکت بیش از ۵۰ درصدی از حوزه‌های انتخابیه اردبیل را شاهد باشیم.

وی در ادامه به بیان آمار قطعی انتخابات از حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل پرداخت و گفت: از مجموع ۲۱۴ هزار و ۹۶۱ رأی مأخوذه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین علی نیکزاد ثمرین با ۱۱۷ هزار و ۶۱۲ رأی حائز اکثریت آرا شد؛ سیدکاظم موسوی با ۵۹ هزار و ۵۱۶ رأی و صدیف بدری با ۵۳ هزار و ۷۰۸ رأی نیز توانستند در جایگاه‌های بعدی راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: از حوزه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از مجموع ۱۱۰ هزار و ۳۹۱ رای مأخوذه عباس جهانگیر زاده با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رای حائز اکریت آرا شد؛ همچنین از حوزه انتخابی گرمی از مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱ رأی، ولی اسماعیلی با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رأی به عنوان نماینده مردم منتخب شد.

ندائی یادآور شد: از حوزه مشگین شهر از مجموع ۷۲ هزار و ۶۵۲ رأی مأخوذه محمود عباس زاده با ۳۲ هزار و ۲۵۴ رای حائز اکثریت آرا شد؛ از حوزه انتخابی خلخال و کوثر نیز از مجموع ۴۸ هزار و ۹۵۰ رای مأخوذه سید غنی نظری خانقاه با ۲۲ هزار و ۶۹۸ رأی به عنوان نماینده مردم منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.