به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح شنبه در ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد حضور پرشکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان بودیم و مشارکت حدود ۵۸ درصد بود.

وی با بیان این که آمار مشارکت مردم استان از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: نتیجه حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا تا ساعتی دیگر اعلام خواهد شد.

حق شناس ادامه داد: ار حوزه انتخابیه گنبدکاووس امان قلیچ شادمهر به عنوان نماینده مردم این شهر انتخاب شد.

وی تصریح کرد: حوزه رامیان و آزادشهر غلامعلی کوهساری، حوزه علی آبادکتول رحمت الله نوروزی و حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه رضا آریان پور نمایندگان مردم در این شهرستان ها شناخته شدند.

استاندار گلستان تأکید کرد که در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان عبدالجلال ایری و رجب محمدآبادی به مرحله دوم که در ۲۹ فروردین سال آینده برگزار می شود، رفتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان روز گذشته (دوم اسفندماه) همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار شد.

یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر در گلستان واجد شرایط رأی دادن بودند.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه، هفت نماینده در مجلس دارد که دو نفر از حوزه گرگان و آق قلا، یک نفر از علی آبادکتول، یک نفر از حوزه رامیان و آزادشهر، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.