به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر پنجشنبه در نشست با دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران عنوان کرد: نگاه تخصصی تشکیلات قضائی به امور مرتبط از جمله حوزه تصادفات و ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات با حضور نهادهای مرتبط منشأ تسریع، تسهیل و تدقین در امور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مصادیق و آثار و برکات راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات، افزود: با راه اندازی این مجتمع مسلماً مردم، بیمه و دستگاه قضائی منتفع خواهد گشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام هزینه‌های بالای اجتماعی، اقتصادی و … تصادفات، اتخاذ تدابیری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی در این خصوص ضروری است.

کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور نیز در این جلسه از هماهنگی و تعامل مطلوب بیمه‌های استان اردبیل با دستگاه قضائی قدردانی کرد و گفت: ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات امری مبارک در تسهیل و تدقین و تسریع در خدمت به مردم است.

وی با اعلام اینکه این مجتمع‌ها در برخی استان‌های کشور همچون خوزستان و کرمان ایجاد شده، یادآور شد: راه اندازی این مجتمع در استان اردبیل با عنایت به پیگیری‌های جدی دستگاه قضائی از برنامه‌های در دستور کار سندیکای بیمه گران کشور است.

کریمی در ادامه با اشاره اجمالی به برخی خدمات و مشکلات بیمه‌ها از اهتمام حداکثری سندیکای بیمه گران برای تسهیل در امور و حذف فرآیندها و تشریفات غیر ضروری خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.