به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمتی عصر شنبه در بازدید از عملیات برف روبی راه‌های روستایی شهرستان خلخال، افزود: در چند روز گذشته بیش از ۲۶ هزار کیلومتر باند برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی راهداران همه محورهای استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، ادامه داد: امدادرسانی راهداران به هزار و ۱۱۱ خودروهای گرفتار شده در برف از شروع بارش‌های اخیر روی داده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی، یادآور شد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر بوده و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

رحمتی با بیان اینکه راهداران در جاده‌های کوهستانی و روستایی استان جدال سختی با کولاک شدید برف داشتند، تصریح کرد: راه یک هزار و ۲۰۰ روستای در استان اردبیل بازگشایی شده و عملیات برف روبی و بازگشایی راه ۱۷ روستای مسدود در شهرستان‌های خلخال، کوثر، نیر و مشگین‌شهر با تلاش راهداران در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در بارش‌های اخیر ۱۷ هزار و ۸۵۱ کیلومتر باند در محورهای اصلی و فرعی و ۸ هزار و ۴۲۳ کیلومتر در محورهای روستایی برف روبی شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.