به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ عاشقان ولایت همزمان با ایام اربعین شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت پیش از ظهر شنبه با حضور اقشار مردم در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد

حجت الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با تاکید بر اینکه شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی الگویی برای جوانان جامعه اسلامی است، گفت: جوانان قبل از لبیک گفتن به حاج قاسم باید نسبت به منش و اعتقادات ایشان معرفت کافی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه شرط شهید شدن، شهید ماندن است‌، افزود: کسی که به سردار سلیمانی لبیک می‌گوید باید عاشق شهادت و ولایت باشد.

این کارشناس علوم دینی ادامه داد: عاشقان سردار سلیمانی باید در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل مردانه و با شجاعت بایستند و عزت و شایستگی شهادت را کسب کنند.

وی اضافه کرد: جهان مدیون ایثار شهید سلیمانی بوده و این سردار بزرگ بدون شک الگویی تمام عیار برای جونان جامعه اسلامی خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نگاه عمیقی نسبت به وحدت شیعه و سنی داشت، افزود: اهل سنت و تشیع در تاریخ انقلاب به خاطر یکدیگر جان‌ها تسلیم کرده‌اند و سردار دل‌ها به این موضوع به خوبی واقف بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی عاشق شهادت بوده و برکت جهاد این سردار آسمانی شجره طیبه مقاومت است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی چهره بین‌المللی جبهه مقاومت به شمار می‌رفت، بیان کرد: خون مطهر وی تا نابودی کامل استکبار جهانی دامن دولتمردان مستکبر جهان را خواهد گرفت.

وی همچنین به دشمنی آمریکایی‌ها در طول سال‌های متمادی گذشته اشاره کرد و افزود: این دشمنی‌ها نباید فراموش شود و امام راحل (ره) و رهبری بارها در مورد چهره پلید استکبار جهانی تذکر داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.