به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف اللهیان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری اردبیل که همزمان با جشن انقلاب و افتتاح پروژه‌های ۱۷ میلیارد تومانی منطقه ۵ شهرداری برگزار شد؛ تصریح کرد: پروژه‌هایی که در شهر ایجاد شده و بستر آسایش و رفاه شهروندان را فراهم کرده است در سایه تلاش، همت و جدیت همکارانی در مجموعه مدیریت شهری بوده که ۳۰ سال خدمت صادقانه در راستای توسعه و آبادانی شهر داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان شهرداری اردبیل فعال می‌شود، افزود: عضویت بازنشستگان در صندوق رفاه شهرداری اردبیل نیز به زودی محقق خواهد شد که هدف از آن ارائه خدمات به بازنشستگان زحمتکش و خدوم شهرداری است.

شهردار اردبیل با تأکید بر تکریم بازنشستگان، ادامه داد: اینکه بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه افراد به فراموشی سپرده شوند شایسته نبوده و بایستی زمینه لازم برای بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان فراهم شود.

لطف اللهیان با بیان اینکه همواره توزیع عادلانه منابع و خدمات متوازن در رأس اقدامات شهرداری بوده است، افزود: همچنان رویکرد ما نگاه یکسان به تمام مناطق شهر اردبیل بوده و در برنامه سال آتی پروژه‌های متعدد و ضروری برای منطقه ۵ شهرداری اردبیل پیش بینی شده است.

وی چشم انداز توسعه شهری اردبیل را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی اولویت اساسی شهرداری اردبیل بوده و در این خصوص اهتمام ویژه ای وجود دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از بیش از ۲۵۰ بازنشسته شهرداری اردبیل با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1349827
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.