به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد ستاری در خصوص مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و آئین واگذاری یک هزار و ۶۳۷ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی کشور، تعداد ۵۰ واحد مسکونی نیز به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی افزود: برش استانی از محل مسکن تعداد ۹۰ واحد مسکونی بود که در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۱۵۴ واحد مسکونی در فعالیت‌های مختلف از قبیل هفته بهزیستی و هفته دولت به خانواده‌های تحت پوشش تحویل داده شده است که با تحویل این واحدها تعداد واحدهای واگذار شده به ۲۰۴ واحد رسید که بیش از دو برابر تعهد استانی است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: از مجموع واحدهای واگذار شده در دهه مبارک فجر تعداد ۸ واحد به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول و بقیه به خانواده‌های افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار هستند.

ستاری ادامه داد: برای تأمین مسکن مورد نیاز جامعه هدف از همکاری و مساعدت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز، راه و شهرسازی و خیرین م استفاده شده است که لازم است از چنین فعالیت خیرخواهانه ارزشمندی قدردانی کرد.

وی یادآور شد: در بهزیستی استان تعداد ۳۶۰ واحد مسکونی در قالب خود مالکی، خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول، مسکن مهر، تفاهم نامه بسیج سازندگی و انجمن خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) در حال احداث است که در سال‌های آتی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.