امین امینیان روز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن این شهرستان به اجرایی نشدن تعهدات در موضوع ساماندهی محوطه مسکن مهر گفت: سیاست و رویکرد دستگاه ها باید به سمت منطقی سازی انتظارات مردم باشد در غیر این صورت نارضایتی در جامعه افزایش می یابد.

وی افزود: تجربه نشان داده است که صرف ایجاد زیرساخت از سوی دولت بدون جلب و جذب مشارکت مردمی نه تنها عامل توسعه نبوده بلکه خود به مانعی برای توسعه تبدیل شده است.
امینیان گفت: بافت شهری هشترود به گونه ای است که نیازی به مجتمع های مسکونی ندارد و بهتر بود به جای ایجاد مجتمع های مسکونی در مناطق فاقد زیرساخت ها، بافت فرسوده هشترود ساماندهی می شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه تعهدها و قول هایی که دستگاه ها در مورد مسکن مهر شهرستان داده بودند عملی نشده اند و نواقص همچنان باقی است و این عدم انجام تعهد موجب نارضایتی صاحبان این واحدها شده است.

 وی از دستگاه های مسوول در این زمنیه خواست تا با بهره گیری از تسهیلات استانی، نسبت به اتمام تعهدهای داده شده در قبال این واحدها اقدام کنند.

فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود از تارج اراضی ملی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: بدعت و رویه غلطی از گذشته در شهرستان جاری بوده و برخی مدیران و کارکنان بخش های ادارای واگذاری این اراضی را فاقد ایراد می دانند در صورتیکه با این اقدام امکان سرمایه گذاری در شهرستان به دلیل واگذاری بیشتر اراضی دولتی از بین رفته است.

امینیان از مجموعه منابع طبیعی و راه و شهرسازی شهرستان خواست تا به صورت جدی در این زمینه وارد شوند و تمامی اراضی که در حریم شهر واقع شده اند را تا یک ماه آینده جانمایی کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.