به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین زادگان روز شنبه در مراسم بهره برداری از پل ارتباطی گلوگاه به دامغان افزود: مدیران و مسئولان و رسانه ها باید خدماتی را که نظام اسلامی در چهار دهه و دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته انجام داده به اطلاع مردم برسانند.
وی با تاکید بر این که تفاوت سلیقه ها در جامعه نباید موجب اختلاف و نادیده گرفتن خدمات دولت شود، گفت: هدف سیاه نمایی های دشمنان ناامید کردن مردم است و برای مقابله با آن باید خدمات و اتفاقات خوبی که در هر منطقه رخ می دهد به اطلاع مردم رسانده شود.
حسین زادگان به ساخت و بهره برداری پل مسیر گلوگاه به دامغان در دولت یازدهم به عنوان نمونه ای از اتفاقات خوب یاد کرد و افزود: تنها ساخت این پل به گفته مسئولان بیش از 40 میلیارد ریال هزینه در بر داشته و ساختش هم در دولت یازدهم شروع شده و با رعایت تمامی جوانب تخصصی کار، در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری رسید.
وی به سابقه 80 ساله پل قدیمی این مسیر و مسایل و مشکلات مردم گلوگاه هنگام بارندگی و سیلابی شدن مسیر اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این پل بزرگ و جدید، دیگر مشکلات قبلی به سراغ منطقه نخواهد آمد.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که مردم به عنوان صاحبان اصلی مملکت و نظام در جمهوری اسلامی به کمترین ها قانع هستند، افزود: دشمن با سیاه نمایی به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان است و ما نباید با سکوت در برابر دستاوردها و عملکرد دولت به دشمن میدان بدهیم.
وی افزود: به طور قطع وقتی مردم از اتفاقات خوب آگاه شوند و بدانند که با همه موانع و محدودیت ها، مسئولان برای خدمت رسانی تلاش می کنند، سیاه نمایی دشمنان ناکام خواهد ماند.
حسین زادگان با اعلام این که طرح های خوبی در استان مازندران به مناسبت هفته دولت بهره برداری یا کلنگ زنی می شود، گفت: تنها در این هفته 545 طرح در سراسر استان با سرمایه گذاری بیش از چهار هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در بین این طرح ها کارگاهها و کارخانه هایی هم هستند که با آغاز فعالیتشان در هفته دولت برای 516 نفر شغل ایجاد می شود.
پل بزرگ گلوکاه به دامغان در آغاز فعالیت دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت و با بهره برداری از آن در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم، یکی از معضلات اصلی شهرستان گلوگاه برطرف شد.
درخواست برای ساخت این پل سال 1385 با توجه به سیلاب و مشکلات تردد به اداره کل راه و شهرسازی مازندران ارسال شده بود.
این پل که دارای 25 متر عرض و 36 متر طول است، با 40 میلیارد ریال هزینه ای که وزارت راه و شهرسازی و شهرداری گلوگاه تامین کردند، به سرانجام رسید.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.