ابوالفضل حجتی‌پور  روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: زمینه در استان برای ادامه روند رو به رشد اشتغال خوب بوده و مقام‌های قضایی نیز در این زمینه پای کار هستند.

وی بیان کرد: بستر فعالیت در استان مهیا بوده  و کمی تلاش و کوشش در زمینه خدمت رسانی به زندانیان و خانواده‌های آنها موفقیت‌های خوبی را در این استان رقم خواهم زد.

او  خدمت به خانواده زندانیان و  رسیدگی به وضعیت معیشتی ، آموزشی و بهداشتی آنها  بویژه خانواده‌های نیازمند را مورد تاکید قرار داد و گفت: شناسایی اینگونه خانواده با کمک انجمن‌های حمایت زندانیان و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان باید مورد توجه جدی باشد. 

وی  اخلاص ، تقوای مدیریتی ، صبر ، حرمت به کرامت انسان و خانواده زندانیان و خود زندانیان را از جمله مسایل مهمی برشمرد که لازمه اصول زندانبانی اسلامی است .

در این آیین  با تقدیر از مراد فتحی مدیرکل پیشین زندان های استان اردبیل ،  سید مجتبی حسینی یعنوان مدیرکل جدید این ادره کل معرفی شد.

گفتنی است معاون سلامت ، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور به همراه نوروزی ، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل ارزیابی عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان زندان ها از زندان مرکزی اردبیل بازدید نموده و ضمن دیدار چهره به چهره با تعدادی از زندانیان مالی از برنامه های فرهنگی ، هنری و آموزشی این زندان بازدید نمود .انتهای پیام ./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.