به گزارش خبرنگار مهر، شکر عبدی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین چهلمین روز شهاندت حاج قاسم سلیمانی در اردبیل عنوان کرد: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: امنیت و آرامش کنونی خود را مرهون ایثارگری و مجاهدت شهدای والامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم و بایستی دین خود را به مجاهدان کشور عزیزمان ادا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌های چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی همزمان با ۲۲ بهمن ماه در اردبیل برگزار خواهد شد، همچنین از ۲۳ تا ۲۵ بهمن نیز برنامه‌ها و آئین‌های مذکور در نواحی و شهرستان‌های استان ادامه خواهد یافت.

عبدی از سردار سلیمانی به عنوان نماد اقتدار و امنیت جهان اسلام یاد کرد و ادامه داد: بایستی با بصیرت و ولایتمداری در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان ایستاده و آنان را در دستیابی به نقشه‌های شومشان ناکام گذاشت.

عبدی در ادامه به لزوم برگزاری پرشور و کیفی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در اردبیل تأکید کرد و افزود: اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در طول ایام دهه فجر در اردبیل پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.