حسن قبادی روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهارداشت: اجرای پروژه‌های مختلف از جمله شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین بخش کشاورزی این شهرستان مرزی را رونق بیشتری خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بخش آب و کشاورزی بیله‌سوار گفت: اجرای پروژه‌های بخش آب در سطح شهرستان چشمگیر است و با به نتیجه رسیدن آن شاهد شکوفایی در توسعه کشاورزی منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این نشست به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: کانال مغان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و توسعه آن دارد که لازم است در فصل زراعی برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

عباس جنگی مرنی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبیاری و زهکشی خداآفرین در شهرستان‌های شمالی استان افزود: با تامین مالی این پروژه در آینده تحول بزرگی در بخش توسعه کشاورزی منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی زمین‌های زراعی شهرستان بیله‌سوار را زرخیز دانست و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و اجرای مناسب پروژه‌های بخش آب و کشاورزی می‌توان شاهد توسعه شهرستان بود.

جنگی‌ مرنی همچنین بر لزوم پرداخت حق و حقوق کشاورزان منطقه مغان در طی سالیان اخیر در بحث احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین تاکید کرد و افزود: وزارت نیرو در حد توان خود از تضییع هرگونه حق و حقوق مردم جلوگیری کرده و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.