اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: بر اساس قول رییس جمهوری در جریان سفر اخیر هیات دولت  به استان  مبنی بر شروع  عملیات احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل ،  این تفاهم‌نامه با  سازمان مجری ساختمان ‌ها و تجهیزات دولتی وزارت راه وش هرسازی منعقد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد مبلغ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری اختصاص یابد که ۵۰ میلیارد تومان آن برای سالجاری و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز  برای سال آینده  خواهد بود  ضمن اینکه  معادل همین مبلغ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در ظرف دو سال تامین خواهد شد. 

وی اضافه کرد:عملیات اجرایی این پروژه تا پایان  سال‌جاری آغاز می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: بیمارستان نجف‌زاده رجب اردبیل که قبلا ۲۵۰ تختخوابی بوده در بودجه سال‌جاری به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی افزایش  یافته و  متولی و سازمان مجری آن  ازوزارت بهداشت و در مان و آموزش پزشکی به وزارت راه و شهرسازی تغییر یافت.

بهنامجو گفت: سازمان مجری نقشه‌های فاز اول این بیمارستان را آماده کرده و نقشه فاز دوم آن نیز تا امسال به پایان خواهد رسید. 

وی افزود: بر اساس توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استانداری اردبیل و سازمان مجری تا پایان سال عملیات اجرایی این پروژه آغاز  شده و تا تابستان کل اسکلت فلزی زیربنای آن به مساحت ۵۵ هزار متر ساخته و نصب خواهد شد.

وی اجرای این بیمارستان را رکوردی در بحث احداث ساختمان های بزرگ دولتی عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.