محمد رضا برادران روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیل افزود: وجود فقط  ۲ زمین تنیس در استان برای تمرین ورزشکاران و علاقمندان به این رشته وزشی زیبنده نیست.

وی اظهار داشت: مکانهای مناسبی در بهترین نقاط شهر در اکثر شهرستانهای استان برای راه اندازی و ایجاد زمین های تنیس وجود دارد که در اختیار متقاضیان و علاقمندان این رشته ورزشی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی و ایجاد زمین های تنیس دارای توجیه اقتصادی است، بیان کرد: با راه اندازی زمین های تنیس شاهد پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری ها هم می توان در پارک ها اقدام به راه اندازی و ایجاد زمین تنیس کرد که در همگانی کردن این رشته ورزشی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: امسال ۳۹ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در این رشته ورزشی در استان اردبیل فعالیت می کنند که آمار بسیار کمی است در حالی که می توان با اقدامات مناسب این رقم را به بیش از هزار نفر رساند.

برادران از رییس جدید هیات تنیس استان اردبیل خواست توجه به استعداد یابی با همکاری آموزش و پرورش، توجه به ورزش بانوان، برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها و استفاده از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی را از اولویت های این هیات قرار دهد.

وی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان از تمامی هیاتهای ورزشی فعال در استان خبر داد و گفت: برگزاری مجمع سالیانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع، تلاش برای همگانی کردن این رشته ورزشی و فعال کردن هیات شهرستانها از جمله دیگر الویت های هیات تنیس استان باشد.

در این مجمع انتخاباتی مهران متقیان با کسب هشت رای از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به عنوان رییس جدید هیات تنیس استان اردبیل به مدت چهار سال انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.