به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان کرمانشاه روز یکشنبه به ریاست دادگر رئیس فدراسیون و با حضور رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.
در این مجمع ابتدا منوچهر حاتمی، فرزاد فخری، شورش فرامرزی، رضا نظری و شهاب هنرجو به عنوان افراد نامزد پست رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه معرفی شدند.
قبل از آغاز رای گیری، منوچهر حاتمی و شورش فرامرزی انصراف دادند و شهاب هنرجو نیز غایب بود تا عدم حضورش به منزله انصراف تلقی شود و در نهایت رضا نظری و فرزاد فخری برای ریاست بر هیات تیراندازی با هم رقابت کردند.
با جمع آوری 17 رای ماخوذه، رضا نظری با کسب 16 رای توانست برای یک دوره چهار ساله دیگر ریاست هیات تیراندازی استان را کسب کند و فخری نیز یک رای کسب کرد.

** عملیات ساخت سایت اهداف پروازی کرمانشاه به زودی آغاز می شود
رئیس جدید هیات تیراندازی کرمانشاه پس از انتخاب مجددش به این سمت، از اعتماد اعضای مجمع قدردانی کرد و گفت: در ادامه روند رو به رشد این رشته در استان به زودی عملیات ساخت سایت اهداف پروازی کرمانشاه آغاز می شود.
رضا نظری افزود: این مهم با توجه به زمین مناسبی که اداره کل ورزش و جوانان در اختیار ما قرار داده و توانسته ایم اعتبار خوبی را جذب کنیم عملیاتی می شود تا با راه اندازی آن بتوانیم قطب تیراندازی غرب کشور باشیم.
وی همچنین با اشاره به فعال بودن سالن تیراندازی هیات، گفت: این سالن یکی از مجهزترین سالن های تیراندازی در کشور است.
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه همچنین با اشاره به موفقیت های ورزشکاران این هیات در سال های اخیر گفت: سال گذشته و برای اولین بار ورزشکاران ما موفق به کسب مقام آسیایی شدند و تیم کرمانشاه نیز در رقابت های لیگ برتر حضور یافت.
نظری با بیان اینکه در چهار سال گذشته اقدام های دیگری نیز انجام شده افزود: فعال کردن پنج هیات شهرستانی، بروز رسانی امکانات و تجهیزات ورزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران رشته تیراندازی کرمانشاه از جمله آن ها بوده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، هیات تیراندازی استان بتواند برنامه های توسعه ای خود را ادامه داده و ورزشکاران استان موفقیت های بیشتری در سطح مسابقات بین المللی، آسیایی و حتی جهانی کسب کنند.
745/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.