مظفر طی سخنانی در این آیین گفت: سیل عظیم مردم در ۹ دی سال ۸۸ طومار فتنه‌گران را درهم شکسته  و ملت ایران فتنه را به یک فرصت تبدیل کردند. 

وی با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و و میثاق امت با ولایت است، افزود: بصیرت یعنی عمل به هنگام، وقت‌شناسی، دشمن شناسی، تفکیک حق و باطل و حضور به موقع در صحنه است.

او با اشاره به اینکه بصیرت یعنی ژرف اندیشی اظهار داشت: همه آحاد مردم ایران به ویژه مسئولان باید بصیرت داشته باشند و از فتنه گران اعلام برائت کنند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش بیان کرد: عده ای خواص هم به علت عدم بصیرت در زمان حساس دچار مشکل شدند و آن طور که باید و شاید شفاف موضع گیری نکردند.

او اضافه کرد: به خاطر عدم بصیرت جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون صدمات زیادی دیده به طوری که در جنگ جمل و صفین خودی ها سنگین ترین ضربه را به لشگر اسلام وارد کردند.

وی ادامه داد: تا زمانیکه ملت ایران در صحنه حضور دارد و پیرو ولایت است دشمنان بدانند هیچ وقت به نیت پلید و شوم نخواهند رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و جامعه گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

مظفر با بیان اینکه انتخابات تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، افزود: مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس دقت کنند و به افراد ولایی محض رای دهند.

در این آیین شرکت کنندگان شعارهایی مانند « ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا دشمن ماست ذلیل ملت ماست، ای رهبر با ایمان ما همه گوش به فرمان» سر دادند.

در این آئین قطعنامه پایانی این تجمع قرائت شد و شرکت کنندگان هر بند این قطعنامه را با فریاد 'الله اکبر ، خامنه ای رهبر' تایید کردند.

شورای فرهنگ عمومی، ۹ دی را «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری کرده ‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.