رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل روز دوشنبه در آیین تجلیل از این ملی‌پوش گفت: برغم گذشت چندین سال پرچم عزت ایران اسلامی توسط جوانان نسل سوم انقلاب برافراشته نگهداشته شده و افرادی مانند مهران احمدی با غلبه بر نفس و با تصمیم قاطعانه از عزت و شرف خود جانانه دفاع کرده و به ملت ایران نیز شرف داده و به نماد افتخار کشور تبدیل شده‌اند.

اسحق رسولی افزود: بین نسل جوان افرادی وجود دارند که نه‌ تنها پیشنهاد پناهندگی در کشورهای غربی را رد کرده‌اند بلکه در اوج بصیرت از منافع مادی مسابقه نیز دست کشیده و به اختیار خود از مسابقه با نماینده رژیم غاصب اسراییل امتناع می‌کنند.

وی اظهارداشت: از این ملی‌پوش به عنوان یک سرمایه ارزشی، باشرف، باعزت و الگو برای نسل جدید دعوت کرده‌ایم که بورسیه دانشگاه شود تا با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی ورزش‌های الکترونیکی را نیز به‌صورت حرفه‌ای ادامه دهد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای هر فردی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند از دست دادن سکوی قهرمانی بسیار سخت است اما وقتی به‌دلیل دفاع از ملت مظلوم و در مقابل رژیم کثیف و کودک‌کش اتفاق می‌افتد، شیرینی خاصی دارد که باعث سربلندی و فخر ملت ایران شده به ملت مظلوم و مسلمان فلسطین روحیه می‌دهد.

رسولی افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را عوض کرد و با تداوم این انقلاب بصیرت و غیرت مثال‌زدنی در ملت ایران به وجود آمد که در تاریخ مشاهده نشده است.

مهران احمدی بازیکن اردبیلی رشته TEKKEN۷، در مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک - سئول ۲۰۱۹  از مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.