رامین معبودی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد در ۴۴۰ فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شدند که از این تعداد ۳۰۴ مورد حادثه جاده‌ای، ۳۴ مورد کوهستان، ۳۲ مورد خدمات حضوری، ۲۱ مورد شهری، ۱۵ مورد برف و کولاک، ۱۰ مورد دریایی- ساحلی، هشت مورد سیل و آبگرفتگی، چهار مورد صنعتی و کارگاهی، چهار مورد خدمات مناسبتی، ۲ مورد رانش زمین، ۲ مورد زلزله، ۲ مورد طوفان، یک مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع و یک مورد ریزش آوار بود.

وی افزود: ۸۷۰ نفر در این حوادث مصدوم شدند که شامل ۷۲۷ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۶ نفر در کوهستان، ۳۵ نفر درخدمات حضوری، ۲۲ نفر شهری، ۲ نفر در برف و کولاک، یک نفر در دریایی- ساحلی، سه نفر در صنعتی و کارگاهی، چهار نفر در خدمات مناسبتی، ۵۸ نفر در زلزله و ۲ نفر در طوفان می‌باشد.

او با اشاره به تجهیزات بکارگرفته شده در این حوادث گفت: امدادرسانی‌ها توسط ۲ هزار ۱۴۸ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۵۵۹ تیم عملیاتی با ۴۴۸ دستگاه آمبولانس، ۲۴۹ دستگاه خودرو ست‌نجات، ۵۳ دستگاه خودرو پشتیبانی، هشت دستگاه خودرو سنگین و یک فروند بالگرد انجام شد.

وی ادامه‌داد: ۶۶۲ نفر نیز در سال جاری توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل اسکان داده شدند.

معبودی با بیان اینکه ندای امداد ۱۱۲ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان است، افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی به هموطنان می‌باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.