یاور میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با افزود: واگذاری اراضی ملی واقع در پایاب سد خداآفرین طبق ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی از سال ۹۶ شروع شده و از این میزان ۲ هزار و ۷۱۲ هکتار از قشلاقات شهرستان پارس‌آباد و ۲ هزار و ۱۴۵ هکتار از قشلاقات شهرستان بیله‌سوار به زیرکشت باغ ،گندم و جو رفته است.

وی اظهارداشت: واگذاری۱۶۶ هزار و ۲۲۸ مترمربع از اراضی ملی برای ایجاد مجتمع گردشگری به یکی از متقاضیان در روستای الماس شهرستان اردبیل صورت گرفته است.

او افزود: واگذاری ۴۶ هزار و ۷۴۶ مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد مجتمع اقامتی تفریحی به رحیم موذن‌زاده در ییلاق احمدعلی کوزه‌سی  شهرستان مشگین‌شهر ، واگذاری ۶۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع از اراضی ملی برای ایجاد آبدرمانی به شرکت سلطان آبهای جهان در ییلاق اوزون آرخ‌سی شهرستان مشگین‌شهر و واگذاری ۷۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی جهت ایجاد کمپینگ گردشگری به ذکرالله خدایار روستای کنزق شهرستان سرعین از دیگر اقدامات این مدیریت در ۹ ماه سال جاری می‌باشد.

طرح بزرگ پایاب سد خداآفرین با درخواست رییس‌جمهوری و تایید مقام معظم رهبری و اختصاص بخشی از یک میلیارد دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای مهار آب‌های مرزی استان اردبیل از سال ۹۲ اجرایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.