عقیل وکیلی روز سه‌شنبه  در نشست خبری  با خبرنگاران افزود: تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده از اول سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۹۶۰ نفر بوده  که تا پایان سال این میزان به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب کمک هزینه درمان، ازدواج، ودیعه مسکن، طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد تحت پوشش بهزیستی و حمایت از اشتغال زندانیان غیر عمد پرداخت می‌شود.

وکیلی بیان کرد: در هشت ماه جاری ۲ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده که تا پایان سال جاری این میزان به ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی از فعالیت ۱۳ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل خبر داد و گفت: هفت شعبه از این تعداد در اردبیل و هفت شعبه دیگر در سایر شهرستان ها به غیر از شهرستان نیر و سرعین فعال است.

وکیلی بیان کرد: تسهیلات این بانک برای اموری چون تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی ، ازدواج و تحصیل ، تعمیرات و ودیعه مسکن ، هزینه های درمانی و بیمارستانی به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

مدیر شعب  بانک قرض الحسنه مهر ایران اردبیل گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای مسئولیت های اجتماعی از اولویت های اصلی و همیشگی این بانک است و گام های موثری برای تسریع در رونق اقتصادی از طریق حمایت از کالای ایرانی و با اثر گذاری بر افزایش تقاضای کالای داخلی برداشته و تفاهم نامه های بیشتری هم با سازمان ها و ارگان های مختلف همانند بنیاد برکت ، شرکت سهامی فرش ایران و بنیاد مسکن امضا کرده است.

وی گفت : ۱۰۰ درصد تسهیلات اعطایی این بانک به مردم بصورت قرض الحسنه بوده  و هیچ سودی هم دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.