امیرعلی فرهنگ روز شنبه در آیین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور خلخال افزود: مجوز لازم برای ایجاد رشته‌های تحصیلی اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور اخذ شده و با نهایی شدن این مجوز در وزارت علوم و آموزش عالی زمینه برای پذیرش دانشجو در این رشته‌ها بزودی فراهم خواهد شد.

او اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ دانشجو در ۲۴ رشته تحصیلی کارشناسی در دانشگاه پیام نور خلخال مشغول تحصیل هستند و با راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین رشته‌های دیگر تعداد دانشجویان این مرکز آموزش علمی افزایش می‌یابد.

وی از راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه پیام نور خلخال خبر داد و افزود: این مرکز در راستای ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات بین دانشگاه و مراکز صنعتی، خدماتی و نهادهای دولتی در زمینه فرصت‌های شغلی موجود و آینده و شناسایی و اطلاع‌رسانی و انجام مشاوره و هدایت دانش‌آموختگان به سوی کارآفرینی و تعاون راه‌اندازی شده است.

او بیان‌کرد: با راه‌اندازی این مرکز دانشجویان دانشگاه پیام نور خلخال از آموزش‌های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شده و در حین تحصیل مهارت لازم را برای کارآفرینی پس از پایان دوران تحصیل یاد می‌گیرند.

وی همچنین راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه خلخال با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای اقتصاد مقاومتی و همچنین تسهیلات بانکی به دانشجویان را از جمله اقدامات انجام شده در سال تحصیلی جاری در دانشگاه پیام نور خلخال ذکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.