رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: باید کمک کنیم تا بحث مهارت افزایی در کشور راه بیفتد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدرضا زمانی در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای ۴۳۰ هزار دانشجو در سطح کشور است، گفت: این دانشجویان در رشته های مختلف تحصیلی به جز رشته های پزشکی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند. 
وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای حدود چهار هزار عضو هیات علمی و ۱۰ هزار کارمند در سراسر کشور است. 
زمانی با بیان اینکه در راستای مهارت افزایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان به صورت پایلوت در هفت استان کشور کلاس های آموزشی و تخصصی شغل مورد نظر آن استان و شهرستان را برگزار می کنیم، افزود: باید کمک کنیم تا بحث مهارت افزایی در کشور راه بیفتد.   رئیس دانشگاه پیام نور کشور همچنین از افزایش همکاری دانشگاه پیام نور با دانشگاه های دولتی کشور در زمینه های مختلف خبر داد. 
عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن معرفی این دانشگاه از لحاظ تعداد دانشجو، اعضای هیات علمی، کارمند و فضاهای آموزشی و پژوهشی، به موفقیت های این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: برنامه ما در دانشگاه محقق اردبیلی ارتقای رتبه دانشگاه در نظام های رتبه بندی بین المللی است. 
وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه پیام نور اردبیل در زمینه برنامه های آموزشی و فرهنگی دارد، افزود: در بحث نظارت و ارزیابی و ارتقای کیفیت فعالیت های دانشگاهی نیز ارتباط خوبی میان دانشگاه پیام نور و مرکز نظارت و ارزیابی استان وجود دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.