سرهنگ اصغر عباس زاده روز چهارشنبه همزمان با آخرین روز هفته بسیج در بازدید از ایرنا اردبیل با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم است، افزود: یک‌صدایی و همراهی رسانه ها در این عرصه ضروری است چرا که همه آنها با هر گرایشی اصول مشترکی دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها درمقابله با جنگ نرم دشمن نقش اساسی دارند، اظهار داشت:  امروز مهمتارین ابزار دشمنان  اعم از گروهک های ضد انقلاب و دشمنان خارجی در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بسیج در طول 40 سال بیان کرد: تمامی پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه امنیت، آرامش، عمران و آبادانی حاصل تفکر بسیجی است.

وی اضافه کرد: خدمات بسیج در محرومیت زدایی، کارهای عمرانی، راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغالزایی نه تنها به معنی دخالت در کار دولت ها نبوده بلکه به عنوان بازوان توانمند برای دولت ها و مسئولان اجرایی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات در مناطق محروم و دور افتاده در واقع خدمات نظام به مردم محسوب می‌شود و موجب رضایت‌مندی فرودستان و تهیدستان از نظام اسلامی می شود.

 معاون فرهنگی،هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بدون شک اقدامات بسیج و هر مجموعه دیگری بدون اشکال نبوده و باید همه تلاش کنیم با آسیب‌شناسی نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت افزایش یابد.

سرهنگ عباس زاده افزود: اگر چه بعد از انقلاب و در این مدت ریزش‌هایی وجود داشته ولی رویش‌ها به مراتب بسیار بیشتر از آن بوده به طوری که جوانانی مانند شهیدان حججی، آقایی، دهقانی نیا و سیفی از رویش های انقلاب است.

وی بیان کرد: بدون شک نسل امروز که انقلاب و دوران دفاع مقدس را لمس نکردند بسیار پر شور و انقلابی تر از جوانان آن دوران هستند.

وی با بیان اینکه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی طبق قانون بر عهده سپاه است، اظهار داشت: باید همه با وحدت و اتحاد برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی تلاش کرده و دشمنان قسم خورده ملت ایران و نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلید خود مایوس کنیم.

وی ادامه داد: نقد و انتقاد منصفانه باعث شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت هر مجموعه می شود و باید تمامی مسئولان و دستگاهها و سازمانها از نقد منصفانه استقبال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.