حجت‌الاسلام محمد قمی روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در معرفی و شناساندن اسلام حقیقی ،حق و مبارزه با جبهه استعمار و استکبار نیز میدان‌دار اصلی مردم هستند، در هر کاری حضور مردم پر رنگ و با شکوه باشد و آنها احساس مسئولیت کنند به اهداف مورد نظر می توان رسید، 

وی مردمی شدن تبلیغ را ضروری دانست و بیان کرد: روحانیون علاوه بر تبلیغ اسلام ناب محمدی باید در گره‌گشایی درد و حل مشکلات مردم نیز پیشقدم باشند.

حجت الاسلام قمی گفت: اعلام گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری بیانگر این است که گام اول انقلاب با همه فراز و نشیب‌ها، دستاوردها و کمبودهای احتمالی تثبیت شده است.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب شاید مانع‌تراشی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی افزایش یابد، افزود: در گام دوم انقلاب باید با وحدت و اتحاد حرکت کرد تا ثمرات آن افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش قرآن کریم در هدایت جامعه گفت: بودجه قرآنی کشور مطلوب نیست، این بودجه در سال ۹۷ از ۱۸ هزار میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال کاهش یافته که از آن هم ۲۴ درصد تخصیص یافت.

 به گزارش ایرنا، در این آئین با تقدیر از زحمات ۱۴ ساله حجت الاسلام مهدی ستوده، حجت الاسلام قاسم جعفر زاده به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی شد.

اظهار نظر نمایندگان جبهه فرهنگی و قرآنی استان، پخش کلیپ، تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و مداحی از دیگر قسمت های این آئین بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.