ایوب طالب‌پور روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال افزود: در راستای اجرای بهینه طرح اوقات فراغت تابستان امسال ۴۳۱ برنامه با مشارکت دستگاههای اجرایی عضو این ستاد اجرا شد .

وی اظهار کرد:برنامه‌های تابستان امسال در ۹محور اجرا شد که در محور اول فرهنگی ،هنری و دینی ۱۹ برنامه با مشارکت ۹۷۴ نفر ، در محور کتابخوانی و مطالعه ۷۴۸ نفر در قالب ۷ برنامه شرکت ، در محور توسعه فعالیت های ورزشی ودر ۴۰ دوره وکلاس آموزشی هزار و ۹۳۶ نفر در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کردند .

طالب پور اضافه کرد:محور چهارم طرح اوقات فراغت تابستان امسال برنامه‌های جهادی بود که با مشارکت ۱۳۰ نفر و با همکاری دستگاه های اجرایی در بخش توسعه فعالیت های کشاورزی وباغداری اجرا شد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان خلخال گفت: محور پنجم برنامه‌های امسال هم اجرای برنامه های اردویی،زیارتی وسیاحتی بود که در این بخش علاوه بر اردوهای تشکیل شده از سوی نیروی مقاومت بسیج نیز ۱۱۲ اردو تشکیل شد، در محور ششم که با هدف مهارت آموزی در عرصه‌های فنی وحرفه ای وهمچنین مهارت‌های زندگی اجرا شد ۱۰ دستگاه اجرایی مجموعا ۶۵ برنامه را با مشارکت ۲۴۳۸ نفر در طول سه ماه تابستان سال ۹۸ اجرا کردند .

او بیان کرد :محور هفتم با اجرای برنامه گفتگوی جوانان وبا مشارکت ۳۶۷ نفر، محور هشتم با هدف شناسایی ومعرفی اختراعات،ابداعات وابتکارات با مشارکت ۳۱ نفر و محور نهم نیز در عرصه فضای مجازی ورسانه با مشارکت جمعی از نوجوانان وجوانان این شهرستان اجرا شد .

وی بیان کرد:  با وجود شرایط اقتصادی نه چندان خوب خانواده ها و مشکل پرداخت هزینه وشهریه کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی میزان استقبال از این طرح در مقایسه با سال گذشته  بیشتر بود.

او با اشاره به مشکل بیکاری گسترده در بین جوانان منطقه گفت: در صورت برنامه‌ریزی برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در طول سال می‌توان از این ظرفیت به عنوان عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی  منطقه بهره برد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.